Veelgestelde vragen zakelijk / consument

 

Bent u als bedrijf aangesloten bij de Nationale Spoed Centrale? Of wilt u zich aansluiten bij de Nationale Spoed Centrale? Lees voor meer informatie hier de antwoorden op veelgestelde vragen.

Algemeen

Wat is de Nationale Spoed Centrale?

Wij zijn een 24 uurs spoednummer waar mensen uit heel Nederland heen kunnen bellen bij problemen in of rond het huis. Ons netwerk heeft vakmannen aangesloten uit zeven verschillende branches, namelijk loodgieters, slotenmakers, CV monteurs, riool ontstoppers, elektriciens, dakdekkers en glaszetters. De beller krijgt een servicemedewerker van de Nationale Spoed Centrale aan de lijn die de beller doorverbindt naar de juiste vakman in zijn of haar regio. Heeft u een bedrijf in één van de zeven branches van de Nationale Spoed Centrale, werkt u met een 24 uursservice en wilt u profiteren van extra opdrachten? Meld uw bedrijf dan aan!

Hoe kan ik mijn bedrijf aanmelden bij de Nationale Spoed Centrale?

U kunt uw bedrijf aanmelden door het contactformulier op de pagina Bedrijf aanmelden in te vullen. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met u opgenomen om de mogelijkheden te bespreken. Ook kunt u telefonisch contact met ons opnemen via het telefoonnummer 050 799 90 99.

Hoe kan ik een wijziging doorgeven?

Een wijziging, zoals een adreswijziging, kunt u schriftelijk of per e-mail doorgeven aan uw contactpersoon.

Wie is mijn contactpersoon?

Als u niet weet wie uw contactpersoon is, kunt u bellen naar het algemene klantenservicenummer van de Nationale Spoed Centrale via het telefoonnummer 050 799 90 99.

Wat doet de Nationale Spoed Centrale op het gebied van Social Media?

Wij zijn actief op Facebook, Twitter en Google Plus. Volg ons of like ons en blijf op de hoogte van ontwikkelingen, tips, acties en leuke weetjes.

 

Leads

Wat is een lead?

Een lead is een potentiële klant waarmee wij u in contact brengen. Dit kan op twee manieren, namelijk via een rechtstreekse doorschakeling vanuit het servicecenter of via een terugbelverzoek.

Kan ik een lead annuleren?

Bent u het niet eens met een lead en wilt u deze laten afkeuren? Dit kunt u binnen drie werkdagen schriftelijk of per e-mail indienen bij uw contactpersoon.

Wat gebeurt er als ik te weinig leads heb ontvangen?

U betaalt vooraf voor het aantal leads dat wij verwachten u te kunnen leveren. Als u de leads niet in de afgesproken periode krijgt, dan blijft u net zolang aangesloten totdat u de leads heeft ontvangen.

Waarom verschilt het aantal leads per maand?

In sommige beroepen is het aantal leads dat er per maand binnenkomt erg variabel. Dit heeft onder andere te maken met het weer, de tijd van het jaar en vakantieperiodes.

Wat is een terugbelverzoek?

Terugbelverzoeken ontvangt u op het moment dat u telefonisch niet bereikbaar bent en de beller niet doorgeschakeld kan worden naar een back up bedrijf. Terugbelverzoek worden per e-mail naar u toegestuurd. Een terugbelverzoek bevat gegevens van de beller, het probleem waarvoor is gebeld en het verzoek om contact op te nemen met de beller.

Met welke problemen bellen mensen naar de Nationale Spoed Centrale?

Bij de Nationale Spoed Centrale bieden wij een 24/7 spoeddienst voor alle problemen in en om het huis. Mensen bellen onder andere met de volgende problemen: kapotte leidingen, stroomstoringen, kortsluiting, inbraakschade, kapotte ramen, buitengesloten, cv storingen, verstopping, (dak)lekkage, etc.

 

Kosten en betaling

Wat zijn de kosten om aangesloten te zijn bij de Nationale Spoed Centrale?

We hanteren een PPL systeem, dat staat voor Pay Per Lead. U betaalt dus alleen voor de door ons doorgeschakelde leads, zoals beschreven bij “Wat is een lead?”. De kosten voor een lead verschillen per beroep. Voor meer informatie over de kosten kunt u contact met ons opnemen.

Wanneer vindt de betaling plaats?

U koopt een aantal leads in die we de aankomende drie maanden naar u zullen doorschakelen. U betaalt vooraf voor het aantal leads dat wij verwachten, en wij zorgen er voor dat u die leads geleverd krijgt. Pas als het aantal door u betaalde leads zijn geleverd, vindt een nieuwe betaling plaats.

 

Bereikbaarheid

Kan ik een vakantie doorgeven?

Ons netwerk is een 24/7 dienst die 365 dagen per jaar bereikbaar moet zijn door heel Nederland. Wij vragen u om hier rekening mee te houden. Als u op vakantie gaat verzoeken we u zelf een vervangende bedrijf te regelen die de leads voor u kan opvangen. Lukt dit niet? Geef uw vakantie dan tijdig door aan uw contactpersoon.

Wat gebeurt er als ik de telefoon niet kan opnemen?

Als u niet in staat bent de telefoon aan te nemen wordt de oproep doorgeschakeld naar één van onze andere klanten. Als we hier ook geen gehoor krijgen zullen we een terugbelverzoek plaatsen via de mail.

 

Uitbreiding

Kan ik mijn gebied uitbreiden?

Ja, in de meeste gevallen kunt u uw gebied uitbreiden. Voor uitbreidingsmogelijkheden kunt u contact opnemen met uw contactpersoon.

Kan ik ook andere werkzaamheden ontvangen?

Ja, in de meeste gevallen kunt u leads voor andere werkzaamheden ontvangen. Neem hiervoor contact op met uw contactpersoon.

Kan ik andere bedrijven voordragen om mee te doen?

Ja, u kunt andere bedrijven voordragen om mee te doen. Als u een tip voor ons heeft, kunt u dat aan ons doorgeven. Wij nemen dan contact op met het bedrijf om de mogelijkheden te bespreken.